.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری کنگره بزرگ آیت الله صالحی مازندرانی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سوادکوه از برگزاری از برگزاری کنگره بزرگ مرحوم آیت الله صالحی مازندرانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شمال نیوز به  نقل از مهر، مرتضی احمدی در جلسه ستاد برگزاری این کنگره از برگزاری کنگره بزرگ مرحوم حضرت آیت الله العظمی صالحی مازندرانی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: این کنگره با تصمیم شورای فرهنگ عمومی سوادکوه و به منظور بزرگداشت روحانی عالیقدر آیت الله صالحی مازندرانی و همچنین آشنایی بیشتر با ویژگیهای شخصیتی، علمی و دینی آن بزرگوار، امسال در این شهرستان برگزار می شود.

دبیر شورای فرهنگ عمومی سوادکوه تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی سوادکوه در راستای اهداف بلند این شورا در جهت آشنایی بیشتر عموم مردم و جوانان با علما و بزرگان دین اسلام به ویژه علمای استان و منطقه پس از ماهها بررسی و کارشناسی با هماهنگی بیت آن مرحوم در اسفند 88 این کنگره عظیم را برگزار می کند.

احمدی ابراز امیدواری کرد: با برگزاری چنین همایشها و کنگره هایی به توان در ترویج ارزشهای دینی و اسلامی نقش موثری را در فرهنگ موم جامعه ایفا کرد.

اسماعیل صالحی معروف به صالحی مازندرانی در سال 1312 در یکی از روستاهای قائمشهر متولد شد.

پدر و اجداد وی از طبقه روحانیت بوده و در سن شش سالگی به وسیله پدر عالم و زاهد خود با قرآن کریم آشنا شد.

آثار قلمی این عالم شامل تقریر دروس خارج طهارت، تقریر خارج بیع و خیارات مکاسب، تقریر دروس خارج اصول از اول مباحث الفاظ تا آخر مباحث اصول عملیه، دروس خارج طهارت تا اواخر مبحث نجاسات که ادامه دارد، دروس خارج بیع مکاسب، دروس خارج مبحث ولایت فقیه، دروس خارج مبحث انفال، دروس خارج مبحث خمس، دروس خارج قضا، درس‏هایی از وکالت، خارج بخشی از کفالت، دروس خارج اصول از اول مبحث الفاظ تا اوایل مبحث ظن که ادامه دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 17 فروردين 1388
بیوگرافی حضرت آیت الله را درست بنویسید. ایشان متولد روستای نفت چال لفور از بخش شیرگاه شهرستان سوادکوه است.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.11 seconds.